Ingin MendaPatKan Duit Free dalam USD ($)

Kalau korang nak dapat duit free boleh lah klik gambar di bawah dan register di web berkenaan:



Website berkenaan adalah mengenai survey yang dijalankan oleh pengilang-pengilang ternama macam adidas, nike etc, dan juga iklan oleh website-website lain. Dorang just nak dapatkan pandangan korang mengenai website dorang. Tiada bayaran dikenakan untuk register di website berkenaan, makna nya FREE!. Pembayaran akan dibuat melalui kaedah PAYPAL, yang mane korang boleh register di website berkenaan secara FREE! Paypal ni adalah kaedah international untuk shopping online, lebih kurang mudah.com.my jugak lah.

Cara-Cara penggunaan:

1. Lepas klik link di atas, akan kluar website macam dibawah. Sila klik "Create A Free Account" macam dalam bulatan merah.

2. Lepas tu akan keluar lah appearance macam di bawah. Sila isikan semua maklumat, dan pastikan First Name dan Last Name diisi betul bagi tujuan pembayaran. Last skali, tekan create free account. Sebelum tu pastikan "image code" diisi dengan betul.


3. Lepas "Create Account" akan kluar lah web pengenalan. Di bawah nye akan terpapar maacam di bawah. Akan ade 7 website evaluation yang akan keluar bagi pendahuluan. Setiap evaluation ade nilanye.Contoh, dalam bulatan merah berharga $6.00. Kalau korang tengok kat kotak kecik yang bawah, "My A.W Survey Stats" pade mase ni adalah $0.00. Jadi korang kene jawab ke tujuh-tujuh survey untuk mendapat $27.00 untuk pengenalan pertama.


4. Cara menjawab, klik pada web survey link dalam bulatan merah seperti di atas dan kluar la seperti di bawah. Klik sahaja "Start Survey Now"


5. Nanti akan kluar seperti gambar di bawah. Baca betul-berul dalam bulatan merah. Korang hanya dibenarkan mengulas atau memberi komen dalam bahasa Inggeris dalam 3 patah perkataan sahaja. Untuk melihat website yang korang nak komen tu, Right click kat "Click here for website 1" dan Open link in a new tab, atau yang da mahir tu boleh tekan terus dan "go back one page" atau suka hati koranglah hehehe.... Nanti satu webslite pengiklan akan kluar, korang tengok la seminit dua, pastu tutup lah dan beri kan komen. Pastu teruskan pulak dengan "Click here for Website 2"


6. Pastu, da sudah komen, click "Click here to SUBMIT both review". Ingat tau, 3 patah perkataan jep. Contoh seperti dibawah.


7. Da siap nanti korang boleh tengok balik kat "My A.W Survey Stats". Ade peningkatan seperti gambar di bawah. Jadi teruskan dengan 6 lagi survey pengenalan untuk mendapatkan $27.00.
 8. Nanti, jangan stop sampai $27.00 sahaja, teruskan untuk menambah duit korang dengan mengenalkan mende ni kat kawan-kawan lain. Caranya, click dekat button seperti di bawah. Button ni ade dekat muka depan atau "HOME".


Nanti akan kluar la link sama ada dalam bentuk e-mail, atau pon icon dan lain-lain. Korang leh paparkan image berkenaan di website atau facebook korang. Pastikan ade user name korang di link berkenaan. Kalau nak e-mail sahaja, copy and paste link di bawah perkataan "Your Direct Referring Link is Below". Bagi setiap orang yang tekan link korang dan register sekali, korang akan dibayar $1.25.

Kat bawah ni gambar mereka yang telah mendapatkan pulangan melalui web ini (bukan aku punye, aku baru try hehehe), Kaedah bayaran ialah melalui PAYPAL:

Korang boleh copy paste post aku ni ke blog korang, kalau tak berapa rajin nak tulis cara-cara ni semula hehehe.... Tapi promote la sket Kertas A4 ni...kan kan kan....

Selamat Mencuba...AKu pon baru cuba ni... Mekassey! 

Update 17/1/2011

Mengikut Term and Condition website tersebut, korang boleh redeem nilai terkumpul yang korang perolehi sekurang-kurangnya USD75.00. Lepas redeem, nilai USD75.00 adalah bersamaan RM229.31..WOw!

Aku rasa tak susah nak sampai tahap tersebut memandangkan sifat blog yang global (sedunia). Cuba bayangkan 1 orang = USD1.25....

1 orang = USD 1.25
10 orang  = USD 12.50
100 orang = USD 125.00
1000 orang = USD 1250 = RM3281.00 (waaaaaaaaaaaahhhHhhhh!)

Apa yang penting, berusaha promotekan link yang akan korang perolehi selepas mendaftar di website berkenaan. Nak duit lebih, Usaha pon Kene Lebih Lah...Same-same la kita merebut peluang yang ade ni,
Sekian, Selamat Berusaha!







7 comments:

KERTAS A4 BLOG said...

Tambahan : Korang tak perlu risau dengan mende ni, takkan kene kan ape-ape cas pon. Dapat duit ade ler. Tak perlu berjumpa sesiapa, dan bukan agensi keldai dadah sedunia hehehehehe... Cuba baru tau! Setakat ni aku da mengumpul USD 50.00. Padahal baru jek register pagi tadi... Yes!

Adlan said...

rasenyer mcm penah buat dlu..mcm xde pape jer...

KERTAS A4 BLOG said...

ye ke? tapi ade yang da buktikan dapat tu... dari Malaysia jugak orang yang dapat tu.. Mungkin web lain kut, takpon salah redeem...hehe...Pape pon, aku tetap nak try, kalau tak jadi pape, aku update kat sini jugaks...Free je pon. BERANI GAGAL BEB!

Mr Laici said...

x de paypal.. T__T

KERTAS A4 BLOG said...

Mr Laici, 1st of all, trime kasih datang melawat dan follow sekali :)

2nd, don't worry Mr laici, small matter. Mr Laici boleh sign up account Paypal free sahaja di link bawah ini:

https://www.paypal.com/my

Semuanya free sahaja hehehehe...

Magic said...

mtk izin copy yer tuan rumah...hehehe

KERTAS A4 BLOG said...

magic....sile sile...no problemo!

Post a Comment

 
----------------------------- -----------------------------