Makin Hari Makin Sibuk

Kepada rakan-rakan blogger a.k.a follower aku, sori ar tak nyempat nak blogwalking atau comment blog korang.. AKu sibuk sket dengan keje...

Skang ni, aku la engineer, aku la operator, aku la sales, aku la operation, aku lah segalanya... Semua nak suruh aku buat... Ntah ntah, nanti aku la managing director, dan aku la CEO...hehe..Kalu bos aku nampak ni, mau kene warning letter ni...heheh..heheh....

Sory ye korang, nanti da free sket, aku melawat n berhibur kat blog korang... Heppi Blogging!


Kertas A4 BloG!

9 comments:

Hani Shaklee said...

eh eh..bukan ang bz ke??hehe..smpat juge bw kt blog I...hehe..tq2.. cian kt ang..sume jawatan ang dpt..hehehe

Hani Shaklee said...

aku arap..ang dpt la jadi pekerja cemerlang utk 2011 nie..hehehe

D'China Store said...

ada kerja kosong tak?..hehe

استاذة ليلا said...

lar..yeke..sian..
tape2, nanti cepat la naek pngkat..huhu~
pkerja cmerlang!

KERTAS A4 BLOG said...

@Waaalllaaa!... tu kategori 8.30 a.m hingga 5.00 pm... lepaih pada tu... free..miahahhah!... cuma penant je...kadang kadang tertidoq awai :p

KERTAS A4 BLOG said...

@Incik Luncai.... Mane de kosong kalau semua aku yang sapu dah ni hehehehhe...tukang cleaner pon aku jugak :p

KERTAS A4 BLOG said...

@Princess laila....naik pangkat tak penting, naik gaji lagi penting wuhhhuwww :p

D'China Store said...

abang a4 blog bz lagi ke?..mane entri baru ni..

KERTAS A4 BLOG said...

@Incik Luncai... Bz la arrr...sakit abis dah urat aku ni hehehehe... tak nyempat nak wat entry baru ni T_T

Post a Comment

 
----------------------------- -----------------------------