Tak Sabar Nye Nak Balik Raya!

Credit to www.KartunisUbi.com

WuUUuuuUuu tak sabarrr nyeeee nak balik Kamponggg! 4 hari je lagiiiii!

Korang berapa hari lagi nak balik kampung hehehe :-)



16 comments:

Ct Aja said...

Bestnye, tak sabar gak, tapi ade 8 hari lagi...waaaaaaaaa

KERTAS A4 BLOG said...

@Ct Aja - haha.. sabarrr sabarr... cam aku, sabarr tak dapat bonus hahahahah!

waalllaa! said...

aku tau,,,ko bukan nak balik raya pon.. ko nak balik tengok anak..hehehe..itu yang jadi keutamaan kan kan kan..hehehe.. aku pun tak sabor juge nak balik raya nie.. aku balik 27.. masuk ajer subuh, pas sembahyang terus bertolak balik..
dengan bersiap sedia melebar kan bont** drive kete time2 orang balik kampung nie..hehehe
have a safe journey...

ZORA said...

blik pg raya..:P

KERTAS A4 BLOG said...

@Waallaa... aiseyhhh kantoi sudah hahaha.. ye la aku nak balik tengok isteri dan anak... larat ko nak bertolak masa berpuasa.. aku bertolak lepas keje... Ko pon same, bawak keter leklok.. Kete ko adalah kelisa, bukan ferari ye hehehhe..

KERTAS A4 BLOG said...

@ZORA - huii... gila laaa...

waalllaa! said...

hahaha..aku ditakdirkan untuk balik dalam tak puasa..horreeyyy!!! hehe..kete aku mini cooper malaysia la..hahhaaha

KERTAS A4 BLOG said...

@Waalla - wahhhh! hahah... tak maluuuu! Eee tak posa takleh duit raya hahahah!

waalllaa! said...

haha..tahun ni aku kena bagi duit raya daaaaa...huhuhu

KERTAS A4 BLOG said...

@Waalla - owh luper.. da keje kan.. hahah... standby la anak buah tuu :p

Encik Luncai said...

aku xdapat cuti raya.. uwaaaaa! :(

KERTAS A4 BLOG said...

@Encik Luncai... apakah??? ish ish ish... sedih nye ko ni... makan lemang kat opis la ko...wuuuu

Encik Luncai said...

nak buat mcm mana.. tahun ni kena standby pulak..

KERTAS A4 BLOG said...

@Encik Luncai - takpe... dapat duit raya lebih... keje time cuti bayar mahal..sabor la yer... :p

Ct Aja said...

ade kejew kosong kat sini, sedang mencari..kelantan di hatiku....hi3

KERTAS A4 BLOG said...

@Ct Aja - err... tak paham... keje kosong kat ner tu... aku pon ngah cari koje di Kelantan wuuwuwuwuwu...

Post a Comment

 
----------------------------- -----------------------------