Kenali TRAFFICadbar - Tambah Traffic ke Blog aNda

Assalamualaikum

Skang aku nak kongsi satu penemuan yang takdelah baru sangat, cuma rasa amat berguna bagi Blogger yang berada dalam klass lower macam aku nih (hehehe).

Seperti tajuk di atas, diperkenalkan TRAFFICadbar, sebuah website yang menguruskan proses Pengenalan Blog anda kepada dunia luar selain dari Malaysia.



Selain dari itu, TRAFFICadbar  juga membantu Blog atau website anda dari segi "Traffic" atau menambah pengunjung dari serata dunia ke Blog anda. Sebagai bukti, anda boleh melihat di side "kiri" blog aku ini di bahagian "International Visitors", atau lihat gambar kat bawah ni :-

45 Negara sudah melawat Blog Kertas A4

Tambahan pula, website ini juga menyediakan servis keewangan bagi ahli yang berjaya menarik peserta baru melalui link yang disediakan. Anda berpeluang menambah pendapatan selain menambah Traffic ke blog anda. Menarik kan!


Akhir sekali, anda juga berpeluang untuk melihat website-website baru yang berdaftar bersama TRAFFICadbar . Terdapat banyaaaakkk website untuk menambah sumber pendapatan yang berdaftar. Anda berani, anda cubalah. Bab kata pepatah orang kaya internet - BERANI GAGAL!


hehehe.... tima kasih... SHaring is Caring!

 

0 comments:

Post a Comment

 
----------------------------- -----------------------------